March 27, 2024

Metrics in B2B Marketing #84 Growth Deep Dive Podcast [LinkedIn Live Special]

Metrics in B2B Marketing #84 Growth Deep Dive Podcast [LinkedIn Live Special]

Yes, Yes, Yes, welkom bij de Growth Deep Dive podcast. In deze 'LinkedIn Live Special' duik ik, ditmaal zonder gast, in de wereld van metrics in B2B marketing. Van het versterken van de band tussen marketing en sales tot het kiezen van de juiste KPI'...

The player is loading ...
Yes Yes Yes - Live

Yes, Yes, Yes, welkom bij de Growth Deep Dive podcast.

In deze 'LinkedIn Live Special' duik ik, ditmaal zonder gast, in de wereld van metrics in B2B marketing. Van het versterken van de band tussen marketing en sales tot het kiezen van de juiste KPI's en doelstellingen, ik laat je zien hoe je met gerichte inspanningen de beste resultaten kunt behalen.

Deze keer staan Sales Qualified Opportunities (SQO's), de verschuiving van 'lead generation' naar 'demand generation', en de impact van lange verkoopcycli in B2B-marketing in de schijnwerpers.

Ik deel inzichten over het focussen op prospects met een hoge koop intentie (de zogenaamde 'handraisers') en het vinden van de juiste mix tussen data-analyse en praktisch inzicht.

Luister nu naar aflevering 84 van de Growth Deep Dive Podcast via je favoriete podcast-app en ontdek hoe je met de juiste inzet van metrics jouw B2B marketingstrategie naar een hoger niveau tilt.

Jordi Bron - Founder Red Panda Works
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jordibron/
Website: www.redpanda.works